תהליך הלמידה

אנו שואפים לטפח דור עתיד המסוגל להתמודד עם אתגרי המאה ה-21. הלמידה מושתתת על "פדגוגיה של קשר" – תפיסה המציבה במרכז את האכפתיות ומערכות היחסים בין הצוות לתלמידים כבסיס לכל צמיחה.

אנו מציעים למידה הוליסטית ורב-תחומית המשלבת פיתוח מיומנויות חברתיות-רגשיות (SEL) לצד עושר השכלתי ותרבותי. המטרה שלנו היא להצמיח בוגרים ובוגרות בעלי סקרנות, אהבה לטבע ולתרבות האנושית, ויכולת להוביל שינוי בסביבתם.

דגש מיוחד ניתן ללימודי "אדם, רוח, חברה" (הומניסטיקה), שם אנו לומדים את מקצועות הרוח: היסטוריה, ספרות ותרבות ישראל בצורה רב תחומית וחוקרים "רעיונות גדולים" מתוך מבט אל העצמי ואל הקהילה. כמו כן, ניתן דגש משמעותי על מיומנויות למידה שונות, לצד ליווי והנחייה של המורה לאורך התהליך.

  • בכיתה ז', אנו מתמקדים בנושא המנהיגות, בוחנים מהי "מנהיגות ראויה" ואיך ניתן לצמוח מתוך אחריות והגינות.
  • בכיתה ח', הלמידה עוסקת בסוגיות חברתיות וערכיות מורכבות, תוך טיפוח חשיבה ביקורתית על המציאות סביבנו.
  • בכיתה ט', אנו צוללים אל תהליכים היסטוריים וחברתיים מנקודות מבט מגוונות, במטרה להבין טוב יותר את המקום שלנו כבני אדם בחברה דמוקרטית.

הלמידה אצלנו כוללת התנסויות מגוונות, עבודה בקבוצות וחשיבה רפלקטיבית, הכל כדי להעניק לתלמידים ולתלמידות שלנו ארגז כלים לחיים של הגשמה עצמית ושותפות משמעותית בחברה.

נגישות